Helsingin Meripelastusyhdistyksen nuorisoryhmä. Ryhmä koostuu noin 10-16 vuotiaista nuorista, jotka harjoittelevat mm. navigointia, ensiapua ja merenkulkuun- sekä arkielämään liittyviä hyviä kansalaisen perustaitoja.

Laji Meripelastus
Kotipaikka Helsinki
Jäseniä 37
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Christian ilmoittautui in

Christian siirtyvä junnu iltapäivä

Niklas

Morjensta kaikille!

Kesä lähestyy kovaa vauhtia ja niin myös Nuorisokurssi 28!
Kyse on siis meripelastusseuran valtakunnallisesta nuorison kesäleiristä upeassa Bågaskärin toimintakeskuksessa Inkoon ulkosaaristossa. Kurssi järjestetään heinäkuussa 8.-14.7. Tarkemmat tiedot, ohjeet yhteiskuljetuksesta Inkooseen ja edelleen saareen sekä ilmoittautuminen oheisessa messi-tapahtumassa: https://messi.meripelastus.fi/fi/tapahtuma.html?id=43309&chk=00e5149be2910ccb4388d2158562fc82

Kuten tapahtuman tiedoissa ohjeistetaan, pyydättehän luvan ilmoittautumiseen minulta! Näin meillä jäsenyhdistyksessäkin on tieto kurssille lähtevistä nuorista. Minut tavoittaa parhaiten s-posti: niklas(piste)rahola(miuku)meripelastushelsinki(piste)fi tai WA/tekstari: 0458788884.

PS. Tulevan sunnuntain treeneissä on hyvin vähän ilmoittautuneita, joten tervetuloa harjoittelemaan merimiestaitoja, ilmot mieluiten huomiseen lauantaihin mennessä täällä nimenhuudossa!

Veneilykautta jo odotellessa,
Niklas