Helsingin Meripelastusyhdistyksen nuorisoryhmä. Ryhmä koostuu noin 10-16 vuotiaista nuorista, jotka harjoittelevat mm. navigointia, ensiapua ja merenkulkuun- sekä arkielämään liittyviä hyviä kansalaisen perustaitoja.

Laji Meripelastus
Kotipaikka Helsinki
Jäseniä 37
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Niklas

Moi kaikille!

Ensisunnuntain treenit ovat poikkeuksellisesti Vuosaaren uimahallissa, aivan Vuosaaren metroaseman kupeessa klo. 15-17! Huomatkaa siis myös poikkeuksellinen aika klo 15!

Ilmoitattehan nimenhuudossa ”Out”-toiminnolla, mikäli ette pääsekään paikalle

Mukavaa kevättä ja tulevia treenejä,
Niklas

Aaro

Moi!
Nähdään tänään Vuosaaren uimahallin kassoilla 14:45 niin päästään aloittamaan treenit sitten 15:00.

Oskari

Moi,

Lisäyksenä vielä eli entiseen malliin HMPY maksaa sisäänpääsyt ja siksi kokoonnutaan porukalla 14:45 kassoille. Mukaan kannattaa ottaa räpylät ja maski jos on, mutta me tuomme myös lainavarusteita mikäli omia ei ole.

Yt. Oskari

Aaro

Moi!

Pyritään pitämään huomenna jäätreenit suunnitelman mukaisesti.
Muistutuksena vielä niin pakatkaa lämmintä vaatetta laitettavaksi puvun alle.
Collegepaita, verkkarit ja villasukat ovat hyviä lämpimiä vaihtoehtoja puvun alle.

Vaihtovaatteet kannattaa kanssa pakata mukaan .

Lue loput viestit

Nuorisotoiminnan nettisivut ja ilmoittautuminen